2014. június 5., csütörtök

Bemutatkozás

Halihó!:)

 Miharu vagyok, ezen blogoknak a vezetője: BlackbirdBloody Revenge.
 Úgy döntöttem, nekifekszem egy újabb regénynek, mert nem, még ez nem volt elég számomra.XD Szóval ja. Megjött az ihletem, egy kisebb lélegzetvételű dolognak, és hát azon morfondíroztam, hogy ezt a történetem miért ne tehetném bloggá?:) Tehát összedobtam egy egyszerű fejlécet, kb 2 óra leforgása alatt, amibe beletartozik a Photoshoppal való megismerkedésem, és annak használatának a feladása. Tehát ja.:D Ez már egy nem tudom hányadik próbálkozásom eredménye, de remélem azért tetszik, bármennyire is egyszerű. 
 A történetre ugornék. Ez egy 8.-os kirándulásról fog szólni, de többet nem szeretnék elárulni róla, mert Liza elbeszélése alapján, minden kiderül a továbbiakban!^^ Jó szórakozást!;)

Puszi: Miharu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése